Обговорення триває з 02.04.2025 по 02.05.2025. Свої пропозиції просимо надсилати на електрону пошту: okhrimenko.oleksandr@lll.kpi.ua або у відповідні форми на цій сторінці.
На громадське обговорення виносяться наступні документи:
Уніфікована таблиця відповідей за результатами обговорення ОП
Хто ви ? студент, працедавець, випускник – як Вас звати і де працюєте чи навчаєтесь | Відповідь на питання: «Що на вашу думку можна покращити чи треба змінити в підготовці магістрів за даною освітньою програмою ?» |
---|---|
Слободенюк Павло Валерійович, ММІ 4 курс, МТ-12 | Добавити регулярні консультації із керівниками по магістерській роботі |
Студент | Передивитися всі книги та програми тому-що багато чого застарілого, а так все в цілком нормально |
Студент | Все влаштовує |
Студент гр МТ-41мп | Все супер тільки час навчання зменшити |
Студент МТ-41мп | На даний момент, на кафедрі добре побудована система навчання для студентів. Але звичайно ж освітню програму можна покращити, приділяючи більше уваги саме практичній підготовці та тіснішій співпраці з підприємствами |
Студент гр МТ-41мп | Збільшити кількість практичних завдань на підприємствах для кращого розуміння того, як і що працює. Використовувати більш сучасні технології, які використовуються у світі. Налагодити комунікацію з роботодавцями про те, які спеціалісти їм більш потрібні |
Студент гр МТ-41мп | В умовах дистанційної/змішаної освіти необхідно збільшити кількість практичних предметів орієнтованих на виробництво в реальних умовах |
Витяг
з протоколу засідання кафедри Технології машинобудування №16 від 15.05.2025:
Розглянули: результати обговорення ОПП “Технології машинобудування”.
Ухвалили:
- Викладачам: оновити силабуси освітніх компонент. Звернути увагу на оновлення літератури та метод.забезпечення дисциплін.
- Продовжити роботу по співпраці з підприємствами з заключенням договорів для проходження практики та навчання на базі підприємств.
- Закріпляти студентів за керівниками магістерських дисертацій починаючи з першого року навчання з попереднім затвердженням тем.